Безкоштовна доставка на замовлення сумою від 800 грн.
Доставка здійснюється на відділення Нової пошти або в поштомати Нової пошти.
Доставка Вашего замовлення
- Доставка здійснюється тільки службою Нова Пошта.
- Відправлення замовлень здійснюється з понеділка по п’ятницю того ж дня при оплаті/оформленні до 13.00. Прийом замовлень для відправки в той же день з понеділка по п’ятницю здійснюється до 13:00. Відправка замовлень здійснюється з понеділка по п’ятницю з 13:00-18:00.
- Замовлення, сплачене у п’ятницю після 13:00, відправляється у понеділок.
Оплата
- Післяплата – оплата за замовлення відбувається на складі Нової Пошти при його отриманні. Ви оплачуєте суму замовлення + суму за доставку (близько 80 грн) + суму за повернення грошей (20 грн + 2% від суми замовлення)
- Сума за повернення грошей – Нова Пошта стягує з вас відсоток за повернення грошей нам – вартість послуги післяплати складає 20 грн+2% від суми замовлення.
- 100% оплата через сервіс онлайн-оплати MonoPay.
- У разі, якщо замовлення не оплачується, воно автоматично анулюється. Статус замовлення завжди можна перевірити в кабінеті покупця.
Відстеження вашого замовлення
- Відстеження посилки по додатку Нової пошти або через сайт Новї пошти зазвичай доступне після 18:00
- Трек номер посилки ми за замовчуванням повідомляємо вам електронною поштою в той же, або наступного дня після відправлення посилки.
- З моменту прибуття ваша посилка 5 робочих днів зберігається на складі Нової Пошти, після автоматично повертається, тому що подальше збереження платне (10 грн за кожен день прострочення), тому у ваших інтересах відстежувати свою посилку самостійно, а не чекати смс повідомлення від перевізника, оскільки з технічних причин іноді смс повідомлення не доходять.
- Посилки надіслані післяплатою зберігаються на складі Нової Пошти 5 днів безкоштовно, а потім оформлюэться повернення посилки в магазин.
- Коли посилка передана перевізнику, відповідальність за неї він також і несе. Магазин не стежить за рухом посилок і не повідомляє покупця про прибуття посилки на склад – це робить перевізник.
Повернення та компенсації
Заводський брак продукції підлягає поверненню та заміні. Усі пересилання такого товару здійснюються за рахунок магазину. У разі пошкодження товару під час транспортування ми робимо повну компенсацію пошкодженого товару за умови дотримання обов’язкових умов: якщо посилка була розкрита в офісі Нової Пошти та був складений акт огляду працівниками Нової Пошти про пошкодження посилки. В акті має бути детально зазначено, що саме було пошкоджено. Компенсація можлива лише в тому випадку, якщо з цієї посилки ви не отримали компенсацію з перевізника.
Якщо товар вам не підійшов чи не сподобався – повернення такого товару немає.
Усі претензії щодо браку/нестачі приймаються в письмовому вигляді на пошту протягом 3 днів після отримання вами посилки. Будь ласка, не надсилайте претензії через тиждень/місяць/рік — вони не розглядатимуться.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», яким встановлюється перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин , парфумерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. Тому будьте уважні під час вибору товару.
Зазначені склади та описи є ознайомлювальними та можуть бути неточними з різних причин (зміна складу виробником, помилки при наповненні сайту та інше). Точний склад дивіться на етикетці чи упаковці засобу.
Магазин залишає за собою право відмовитись від обслуговування в односторонньому порядку.