Питання

Як замовити?

Для того, щоб придбати товар у нашому магазині, Вам потрібно виконати кілька простих кроків:

– Обрати бажаний товар

– Додати товар до кошика

– Перейти до кошика

– Підтвердити замовлення, потім обрати спосіб оплати і вказати дані для доставки:

  • При виборі післяплати замовлення можна сплатити при отриманні на відділенні Нової пошти з урахуванням додаткової комісії (вартість послуги післяплати становить 20 грн+2% від суми замовлення додатково до вартості доставки)
  • При оплаті онлайн на сайті замовлення автоматично потрапляє в обробку і буде надіслано в робочий час.

– Чекати на замовлені найменування, номер ТТН буде надісланий Вам на електронну пошту, вказану при реєстрації.

Чи передзвонює менеджер для уточнення замовлення?

Ні. Ми не уточнюємо по телефону замовлення, тому що всі найменування є в наявності та доступні для замовлення. Усі необхідні дані для оплати, а також дані про відправлення надсилаються на електронну пошту.

Уточнення проводяться через електронну пошту, яку Ви вказуєте при оформленні замовлення.

Коли відправлять замовлення?

Відправки здійснюються щодня з пн-пт, для замовлень оформлених до 13.00 відправка в той же день за винятком вихідних. ї

Відстеження через сайт Нової пошти та додаток доступний в день відправки після 18:00

Чи можна замовити післяплатою?

Так, відправки здійснюються післяплатою службою Нова пошта.

На яку суму замовлення безкоштовна доставка?

Безкоштовна доставка поширюється на всі замовлення від 800 грн. (з урахуванням знижок). Якщо з урахуванням знижки сума замовлення меньше 800 грн – безкоштовна доставка не поширюється). Комісія за післяплату не входить в безкоштовну доставку і оплачується окремо.

Чому замовлення не приймаються у телефонному режимі?

Щоб вся інформація по доставці та оплаті була прийнята правильно і Ви отримали посилку якнайшвидше.

Прокрутка до верху